سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی لوگو حرفه ای

طراحی لوگو

یک لوگو چیزی بیش از یک تصویر است، یک نقطه شناسایی برای مشتریان و یک پایه مهم برای تبدیل شرکت شما به یک برند و کل معماری آن است. طراحی لوگو حرفه ای که در آن مشتریان تصویری از شرکت در چند ثانیه تشکیل می دهند، کار شما را به مشتریان بالقوه و هدف منتقل می کند و نشان می دهد که کار خود را حرفه ای، قابل اعتماد و در بهترین سطح ارائه می دهید. دو ثانیه برای یک لوگوی موفق کافی است تا مشتریان بالقوه را متقاعد کند که محصولات آنها ارزش بهتری نسبت به محصولات رقبا در بازار دارند.

اهمیت طراحی لوگو حرفه ای

یکی از مهمترین نکات در مورد لوگوی برند این است که لوگوها بصری و به یاد ماندنی هستندبه عنوان مثال، یک لوگوی برند روی کیف گوچی کافی است تا آن را به قیمتی بیش از ارزش واقعی آن بفروشدلوگوی شما فالوورهای شما را به شرکت شما خواهد آوردلوگوها نقطه شناسایی برند شما و نمادی هستند که مشتریان برای شناسایی برند شما از آن استفاده می کنند. در حالت ایده‌آل، شما می‌خواهید که مردم فوراً نمایان بودن لوگوی شما را با کاری که شرکت شما انجام می‌دهد مرتبط کنند، و مهمتر از آن، اینکه برند و شرکت شما را به‌عنوان یک کل احساس و تجسم کنند

انواع لوگو

یک لوگوی خوب هم یک عنصر بصری و هم یک عنصر زیبایی شناختی است، یادآورهای مثبتی را از برند شما تداعی می کند که نام شرکت شما به تنهایی نمی تواند آن ها را به تصویر بکشد. انواع مختلفی از لوگوها وجود دارد که براساس نیاز و نوع کسب و کار از آن ها استفاده می شود. انواع لوگو شامل: لوگو ترکیبی، لوگو نوشتاری و تصویری است.