سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اینفوگرافیک

از حدود یک دهه پیش که اینفوگرافیک‌ها در دنیای طراحی گرافیک منتشر شدند، به یک ابزار ارتباطی مهم در کلاس‌های درس، محل کار و اینترنت تبدیل شده‌اند. اینفوگرافیک عبارت است از یک تصویر. تصویری که اطلاعات را به تصویر می‌کشد و به طور کامل توضیح می‌دهد. به طور دقیق‌تر اینفوگرافیک ترکیبی از متن و تصویر است.

اینفوگرافیک چیست

اینفوگرافیک از دو کلمه اطلاعات و تصویر ساخته شده‌است. اینفوگرافیک مجموعه ای از تصاویر، نمودارها و متن مینیمال است که نمای کلی قابل فهمی از یک موضوع ارائه می دهد. اینفوگرافیک ها برای پردازش آسان اطلاعات بسیار مناسب هستند. آنها می‌توانند هر زمان که بخواهید مفید باشند. اینفوگرافیک (گرافیک اطلاعاتی) نمایشی از اطلاعات در قالب گرافیکی است که به گونه ای طراحی شده است که داده ها را به راحتی در یک نگاه قابل درک کند.

مردم از اینفوگرافیک برای انتقال سریع یک پیام، ساده کردن ارائه مقادیر زیادی از داده ها، دیدن الگوهای داده و روابط و نظارت بر تغییرات متغیرها استفاده می کنند. اینفوگرافیک ها به دلیل توانایی آنها در انتقال سریع مقادیر زیادی از اطلاعات در یک بسته جذاب، به طور فزاینده ای محبوب شده اند.

زمانی که بخواهید: یک نمای کلی سریع از یک موضوع ارائه دهید، یک موضوع پیچیده را توضیح دهید، نمایش نتایج تحقیق یا داده‌های نظرسنجی را منتشر کنید، یک پست یا گزارش طولانی وبلاگ را خلاصه کنید، چندین گزینه یا موضوع را مقایسه کنید، دیگران را از یک مشکل یا هدف آگاه کنید و… اینها تنها نمونه‌هایی از کاربرد اینفوگرافی‌ها هستند. لطفا برای مطالعه متن کامل مقاله اینفوگرافیک و مشاهده نمونه کارهای گرافیکی: طراحی پوستر، طراحی لوگو و طراحی بنر به سایت شورتکات پلاس مراجعه نمایید. خدمات ما:

خدمات برنامه نویسی

خدمات سئو

خدمات طراحی سایت

خدمات طراحی اپلیکیشن موبایل